torsdag 6. juli 2017

Lacy Sunshine

Lacy Sunshine er sponsor hos Papirlosjen i Juli/August utfordringa. Det betyr av vi som lagar inspirasjonsbidrag har fått 3 nydelige stempel å fargelegge. Og at den som vinn, vil kunne velge seg 3 stempel hos dei som premie.

Første man ut hos meg er Celestial Dreamer, en skikkelig søt digi.

Eg veit ikkje om det er meininga at jenta er naken, men eg fant ut at eg ville farge henne litt frimodig, og med andre fargar en forventa.  Å fargelegge månen bydde på utfordringar, og eg er ikkje sikker på at eg er heilt fornøgd med resultatet. Håret derimot vart slik eg yngste det.

Blomane eg har brutk er mesteparten heimelaga, unnataket er snurreblomane, dei har eg fått.



Blomen til høgre på innsida er frå ein pakke med Tim Holts Diecutt, den til høgre er stempel og dies frå Kaiserkraft.



Håper du vert frista til å vere med i utfordringa vår.. Tema; Alt er lov, og det burde vere innafor for dei fleste. 

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar