mandag 5. juni 2017

Papirlosjen er 3 år!

Og vi liker å feire, vi liker veldig godt å feire. Så då blir det bursdagsfeiring.

Sidan vi er jubilantar, så skal vi også gi bort litt gaver. Alle DT-ene skal gi bort kvar sin RAK.  Gledar meg ein heil masse til å  kike på alle bidraga, som forhåpentleg vis kjem.

Denne gangen er det eit bilde ein skal hente inspirasjon ut i frå.
Men du må innom Papirslojsen for å sjå det ;)

Eg har laga eit bursdagskort utan motiv denne gangen.

Blomstrane har eg laga sjølv, og eg skal vise korleis eg gjer det litt seinare denne månaden.




Insida fekk berre pynt på eine delen, då størrelsen på kortet er så stor, at eit mønsterark ikkje kan delast på fleire en 2 sider. 

Baksida fekk restar av mønserakra, det eine snudd opp ned, og eit par sommarfuglar.


Klem Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar