lørdag 4. mars 2017

Shabby Chic

Papirplanten holder seg til Shabby chic / vintage nå i mars. Er du i humør til det, så bli med på utfordingen HER

Eg har lenge beundra Randi Thorsen sine kort, om ikkje kortet er likt noke ho har laga, så er det veldig inspirert av hennar stil.  Ta ein tur innom bloggen hennar også, for der er virkelig mykje lekkert. I allefall for dei som likar blomar og romantisk utrykk.

Det hender rett som det er at eg "flikkar" på korta mine, når det er gått ein dag eller to. Slik var det også denne gang, så kortet er litt endra etter at eg tok bilde til Papirplaneten si utfordring.

I dag var det også dagslys nok til at eg fekk tatt bilete utandørs.

arka er frå Poppydesign - Rosegarden og Mariane design - Eline's babies, pink.




Klem Anita

1 kommentar:

  1. Ja, Randi sine kort er flotte inspirasjonskilder. Og shabby chic-stilen fikser du elegant :)

    SvarSlett