fredag 31. mars 2017

Konfirmasjon, konfirmasjon, konfirmasjon

Det er den tida på året igjen, og eg lager kort.  Har kosa meg masse med det i det siste, og her kjem eit lite bilde-ras.

Blogging har vorte nedprioritet pga. tidsmangel, så denne gangen blir det kun bilder, ingen fornuftig informasjon.

Setmpel KennyK


Denne må eg sei noke om. Eg laga kortet, utan pynt fo 2 år sidan, men stod heilt fast pga. det "rotetet" mønsteret. Eg fant fram litt papirtape i farger som passa og litt prima maling kjøpt på Fantasi på Sandane, og vips, eit resultat eg kan stå inne for. 
Stempel- ukjent (den delen av minnet er avgått med døden, eller har tatt ferie)


Stempel: Saturated Kanary/Krista Smith


Stempel: Saturated Kanary/Krista Smith

Dette arket finn du på Bokuben/Panduro Førde, og blingen er noke Europris har som rull for bordpynt. 
Stempel: Saturated Kanary/Krista Smith

 Stempel: Saturated Kanary/Krista Smith

Klem Anita

1 kommentar:

  1. Hei & hå, her e ei som har hatt ånden for konfirmasjonskort ;)
    Kjempefine alle i hop, likte veldig godt det øvste. Blomster på gutekort e litt vanskeleg, men O'lala dette likte eg. Røft og nett passeleg ♥

    SvarSlett