onsdag 1. februar 2017

Ferskenfarga bryllaupskort

Papirplaneten har kjærleik som utfordring i Februar. Eg har dessverre alt for lett for å lage brullaupskort når eg får oppgåva kjærleik. Så det har eg gjordt denne gangen også, men eg har teke utgangspunkt i den store rosa for farge, og enda opp med andre fargar en eg brukar på disse korta.

Kortet er laga på ein pose med måla 21*11. Papira eg har brukt er eit lysgult litt tjukt kopipapir, dekorark frå ei Prima blokk og basicgrey.

Pynten er blomster frå ulike leverandørar, bla. Prima og Wild Orchid Craft.  Lauva er frå Dixi craft. Kjære Brudepar er Kort og Godt dise. Stempelet på taggen/inn stikket er frå Kaboks.

Blonder å perler er ukjent, da en del av det er mottatt i gave.

Eg er inne i ein periode der eg kun vil ha ulike blomar i buketten/oppsetninga.  Eg er heller ikkje så redd for å blande fleire fargar. Viss eg lurer på om noko går an, så ser eg føre meg ein bukett plukka i ei blomstereng. den er frodig, den er vakker, og den inneholder mange fargar og storleikar.



Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Litt uvanlige farger på eit bryllupskort, men det blei jo vakkert!

    SvarSlett
  2. Dette bryllupskortet "faller" eg alltid tilbake på... Det er noe med det som treffer meg, bare såå flott!

    SvarSlett