onsdag 11. januar 2017

Flowery collection part 2

Da jeg skulle lage dåpskortet jeg viste frem i går, skar jeg ut en den del hvite eføy ranker med disen. Disse fikk jeg ikke brukt på det kortet, men jeg fikk en idee som bare måtte testes ut.

Her er utgangspunktet mitt levert av Scrapomania
Her finner du blokka. og Her finner du disen.



Jeg har valgt litt roligere toner i dette kortet, Motivet er montert på puter for dimensjon, og blomstrene følger linjen til motivet.
Jeg hadde ikke metallhjørner i slike farger, så disse er malt for å passe.

Ark: bazzil og Precious Marieke - Flowery collection
Blomster: WOC
Annen pynt: Metallhjørner, perlekjede og papirserviett.



  Her ser du eføyen i lag med blomstrene. Jeg syntes den passet helt supert inn her.


Siden 6*6 blokker sjelden har mer en 3 av hvert motiv, så må jeg pynte baksiden på en annen måte en resten.

Klem Anita

1 kommentar:

  1. Så nydelige babykort!!! Så flotte dei metallhjørnene blei med litt "make over". Eg pleier også å pynte på innsidene i korta mine, man baksidene blir som regel veldig enkle. Personlig stempel og kanskje litt rester av mønsterpapir .

    SvarSlett