mandag 9. januar 2017

Flower Swing

Eg har mottatt ein nydelig dise og ei delikat blokk med ark fra Scrapomania.


Eg måtte la hovude arbeide ei stund, med korleis vise denne fram på best mulig måte. Disen er nydeleg, men utfordrande pga. dissa. 

Eg skulle lage ein boks til ei dåpsgåve, og fant ut at disen passa supert på lokket. 
Det er vanskeleg å utnytte slike småblokker til boksar, så den gjøymde eg unna, og fant fram ei stor blokk fra Kaiserkraft. 
Eg har brukt roseranken rundt lokket på boksen. 

Blomane er hovedsakleg Wild Orchid Craft. 
Sidene er pynta med bokstaver, og figurer laget i papirleire. 




Er den ikkje nydeleg?










På tide å bli med på litt utfordringar igjen. 
melder denne på:  Alt er lov hos Kort O Mania

Klem Anita

2 kommentarer:

  1. For ei lekker eske! Lekker pynt på toppen.

    SvarSlett
  2. Wow, den var lekker! Nydeleg oppsett av blomane og kjempe søt med reilestativet på toppen :)
    Takk for du deltok hos Kort O Mania! Mbh DT-Gina.

    SvarSlett