tirsdag 6. desember 2016

CAS

Clean and Simple (Christmas)

Vel eg er vel ingen av delane, men nokre gonger må ein gjere det ein får beskjed om. Stempelet er frå Karlight Sue, og ganske interessant. Eg hadde nok ikkje valgt det sjølv, men eg må sei eg tykte det var morsomt å fargelegge, utfordrande å lage CAS kort av, men veldig veldig kjekt.

Materiallista er svært enkel denne gongen, Bazzil og noke gullark kjøpt på Europris for nokre år sidan. Disane er Nellie Snellen og Scrapmagasinet.

Eg fekk litt problem med refleks i kortet då eg skulle ta bilde av det, så naboens hus og ei søyle på altanen viser i det blanke gullet. :)

Resten av CAS Christmas korta som er laga til Barnemix finn du her: Barnemix Clean and Simple Christmas



Klem Anita

1 kommentar:

  1. Det er tenker eg var langt utenfor komfortsona, men du beherska dette og! Nydelig fargelagt, håret er jo bare sååå flott :-)

    SvarSlett