tirsdag 5. januar 2016

Min Favoritt

Papirlosjen si utfordring i Januar er "Din Favoritt", enklare blir det ikkje. 

Min favoritt: Promarker!

Kort og Godt er sponsor og leverer premien til denne utfordringa, det er ikkje noke hemmelighet at dei også kjem under kattegorien favoritt hos meg for tida, har du sett alle dei flotte disane som er kome der i frå det siste året?

Kortet er laga på eit julepapir frå Panduro med bassil som bakgrunn.  Stempelet er MoManning - Bride and Groom Dansing farga med Promarker.
Papirblomane, og "Til brudeparet" kjem får eit Kort og Godt utklippsark. Disen, stjernene og blingen kjem også frå Kort og Godt.

Papirblomane er montert sammen på puter, og har fått eit strøk med litt sølvglitter.

Det er litt flaut, men det er så lenge sidan eg farga dette paret at eg ikkje hugsar fargane.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar