fredag 30. oktober 2015

Lekser

Eg var på kurs hos Kirsten Hyde forje helg, på Førdescrappen.

Når eg er så heldig at nokon vil lære meg nye teknikkar, så praktiserer eg dei så fort eg kan i etterkant, også kalla lekser. :)


Vi laga bakgrunnar, no tykjer eg det er kjekt å vise fram ferdige produkt, så her kjem noke av mi heimelekse.

Pose: Panduro, embossingfolder: Spelbinders, pynt: rester. Maling: Acrylmaling. blomster: WOC, og dei fine lilla "steinane" fant eg hos Bokuben.

Du finn denne i utstillinga til Bokuben, nettopp på grunn av dei fine lilla. :)

For å ha noke å skrive på har eg festa ein enkel tag med band og binders. Lett å ta av for å skrive på, og kan skjulast så den ikkje dekker pynten.






Måtte også teste ein kvit versjon. Her har eg også skore ut ein del figurar i papp i tillegg til ulike restar.





Klem Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar