torsdag 4. juni 2015

70 + 34 = 104

Vel fullt så gale var det ikke, men min far er nå rundet 70 og min bror er 34, begge på samme dag.

Til slike anledninger må ein ha kort.
Eg fant eit stempel i "basen min" som eg ikkje hugsar kor kom fra, men det var veldig kjekt å fargelegge "kun hud".  Ellers er det brukt litt resteark, litt som er dyppa i kaffi, og litt metall. Taggen på toppen inehlde eit dikt, og det er pynta på insida med bla. stempelet: "Ein jeger fyller år"

Bilete vart teke i full fart, så kvaliteten er so som so, men eg var særs nøgd med fargelegginga på dette.

Lykta på framsida er Tim Holts.



Bror min fyller som sagt samme dag, her er stempelet frå Simply betty og kommer fra serien Steam punk, han er dessutan veldig glad i Cola :)


Klem fra Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar