lørdag 28. mars 2015

Ett Trykk jubilerer 25 - gave til venninne.

Desse oppgåven til Ett Trykk får meg til å teste ut "alle" modellar eg har kikka på i bladet. Eg sit med eit smil om munnen "kvar dag" med hobbybordet mitt. Tusen takk for den inspirasjonen dokke har gitt meg desse månadane. 

Gave til ei veninne.
I bladet var det ei øskje beregna på 3 marsipansjokolader fra Bergene, og eg har laga den etter måla der, men kjem til å bruke den til noko anna :), Og stilen er blonder og blomster, søtt og romantisk. 


Arka er bassil og Papermaina, Capsule collection- oyster blush. Blomster er heimelaga og fra WOC, blonder er ei gammel og ei vunne.  ein papirserviett er klipt eit spor i og bretta til ei vifte. Tekster fra Digishack gruppa på FB og Simply Betty. Motiv fra et klippeark. 

Denne legger jeg inn i Ett Trykk jubileums utfordring 25-  gave til venninne. 







Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar