lørdag 11. mai 2013

Nytt forsøk.

Promarker Norge - Utfordring #17 - "fargelegg i mange glade farger"

Eg har utfordra meg sjølv med denne, og som alle som les bloggen min veit, så er eg svært svært glad i utfordringar som pusher grensene mine..  

"Mange" er ordet som skapte hvudbry her :).  No har eg alle promarkerane, og ein haug med flex (manglar litt  der, endå).  Foldane er 2 og 2 like, fersken, rosa, blå, gul og grøn. 

Uansett, trur dette også må prøvast igjen. Sjølve kortet er laga med ein fantastisk fin MS punch. Huskar sjølvsagt ikkje navnet, men er temmeleg sikker på at det er blomster med i det :)  Inni er skrivefeltet laga med ein bartepunch frå MS.. og ein runde-hjørnene punch. Og veit ikkje om dokke la merke til det, men eg klarte å la være å bruke blomster :) :).  Har derimot slått meg laus med ein haug diser. bla. vinger fra Tim Holts :) 

Den neste utfordringa eg skal gje meg sjølv, er å fargelegge Tilda, slik at ho ser "voksen" ut.  Trur det kan bli moro.  






Kjempe om du legg igjen ein komentar :)



3 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig! Kjempefin fargelegging! Tusen takk for at du er med og deltar hos PMN. Klem...Mona

    SvarSlett
  2. "FY FLATE!!" så stilig!! Måtte ta en kikk innom hos deg, har lagt deg til blogglisten min- du er jo utrolig flink !! At det går an å farge så perfekt, rent og klart!! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  3. Utrolig skjønt kort og fargelegging <3
    Elsker alle de glade fargene ;)
    Takk for at du deltok hos oss i PMN!
    Klem fra DT Anette

    SvarSlett