torsdag 11. april 2013

Uke 2 utfordring 5

Bakgrunn med struktur. 

Jeg har lenge hatt planer om å lage et navneskilt/ bilde til min eldste datter, og i tankene har dette vert ferdig en stund. :)

Jeg begynnte med et lerret og limte struktur på bakgrunnen. (papirlappene limte sønnen min på) Tyll og pynte-vev  Etterpå fikk alt seg en runde med Gesso. 

Fant fram gamle lysmasjetter, noen hjemmelagde papirblomster, og en sommerfugl som har tilhørt jenta bilde var til. 

Etter å ha festet alt med lim pistol, var det 2 runder med gesso før jeg var fornøyd. 
Et par runder med glimmermist, litt rosa maling på navnet, og enda litt gesso, var bildet slik min datter ville ha det.   Jeg hadde nok puttet på både litt blonder, perler og gjerne litt metall før jeg hadde stoppet. Men ho synest at jeg bruker for mye stæsj, og mener jeg bør kunne lage ting litt "enklere", så jeg stoppet før jeg "tok helt av"

Er selvfølgelig med i:









Bakgrunnen, etter første runde med gesso. 
Klem Anita

1 kommentar:

  1. Så flott bilde til datteren din:) Lekker struktur i bakgrunnen!
    Takk for ditt bidrag til Ett Trykks jubileumsutfordring!

    SvarSlett