mandag 15. april 2013

Papriplaneten magnoliautfordring

I ett trykk nr. 1 i år fant jeg en mal. Resultatet mitt er nok ganske ulikt malen, men kortet er bygd opp på samme måte. 

Jeg har brukt Spelbinders hjertedise, og MS punch, Magnolia dise, blomster fra Papirplaneten og WOC. Det lille hjerte er en Nellie Snellen dise.

Magnolia er fargelagt med Promarkers.  Hår: Spice, Honeycomb og Vanilla, samme på sommerfugl.  Hud: Burnt orange, Coral, Sunkissed pink og Blush. Pastel pink i kinn.  Buksedress: Midnight blue, China blue og Blue Pearl. som er mine favorittblåfarger for tiden. 

Kantene er svertet med både Versa Color: Pinecone og Distress: Stormy sky.  Jeg ble ikke helt fornøyd med dem, så både de og blomstrene fikk en runde med Perfect pearl: Bisque, og er nok litt mer perleskimmer i en hva som kommer frem på bildet. 

Bli med i Papirplanetens magnoliautfordring du også.






 Klem Anita



1 kommentar:

  1. Trenger da ikke bli likt som alle andre sitt, du fikk da et flott resultat.
    Kortet ble lekkert, nydelig pyntet.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett