mandag 1. april 2013

Papirplanetens Magnoliautfordring

Jeg er så heldig å bli invitert med som DT for  Papirplanetens Magnolia Utfordringer, noe jeg takket ja til med skrekkblandet fryd. 

Har laget mitt første Veskekort. Sjablongen har jeg lånt av en venninne for lenge siden, men først nå har jeg fått testet den ut. Det var ikke helt enkelt, for der var ikke mal til mønsterakert som skulle utenpå, så det måtte klippes på frihånd.  Skal finne en bedre løsning på det neste gang. 

Klaffen blir hold på på plass av magneter (kort og godt.) Har pyntet med Papirserviett og blonder fra Papirplaneten, Blomster og perler. 
Metallhjørnene er en diecut  av metaltape festet på kartong. Dei har fått ein omgang med Stasonputa for å få farge.  Vesken fikk seg en omgang gesso til slutt. 

Tilda jeg har brukt er den første jeg kjøpte, det heter "Sitting Tilda whit ponytail" og er fremdeles en av mine favoritter.  Det er farget med Promarker, fargene står under siste bildet.

Bli med i Papirplanetens magnoliautfordring du også. 





Fargene jeg har brukt er : 
Hud: Burnt Orange, Coral, Sunkissed Pink og Blush, Paste Pink i kinna.
Hår og bukse: Burnt Sienna, Caramell, Sandstone og Satin
Bluse og sokker: Dusky Rose, Tea Rose (F), Light Fawn (F) og Antique White (F)
Sko: Storm Blue (F), Demin Blue og Pastel  Blue, Solen har kun litt Ice Grey for skygge. 
F= Flexmarker


Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar