tirsdag 11. september 2012

Dårleg lys og foto..

Ikkje nokon god kombo. Og sidan eg alt har levert i frå meg korta, kan eg ikkje få teke nye bilder i godt dagsly. 

Men eg hadde no litt lyst å vise fram kva eg laga i går. Detter er bestillingskort til 2 konfirmantar, guten skulle få pengar, så derfor korten med lommen.

Disen som er bruk på jentekortet er ein Marianne Creatables  LR0234 og inni er i tilleg LR0185 brukt, denne har eg lånt av min mor. Men ligg klar til bestilling, for den er berre, unskyld utrykket, så bra.

The purple card whit the girl, I want to enter /mariannedesigndivas: summer challenge,  I have used 2 Creatables Stencils from Marianne Design  LR0234 and my new favorit LR0185

The paper is Tilda papercraft, Lavender, and some basil. 
The flowers are Wild Orched  and the lase are from a god frend. 

The pictures are not the best, but I have already given the card to the one who ordred them from me, so I could not take new ones. sry. 




**** 
På dette kortet går det mye i spellbinders, både stjernene og tannhjula er derifrå. Firkanten til å skrive på er derimot frå same settet som Marianne disen  på kortet over
Arka er frå ei panduro Hobby blokk. 


Thanks for stopping by. 

Hug Anita



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar