søndag 11. mars 2012

Kort med tekst

Då har eg prøvd meg på det også, kort uten bilde, med tekst som hovedmotiv. 
Dette var utfordande og veldig moro. 
Eg fekk MS puncher i posten for et par dagar sidan (blomsterkanten), mitt første møte med Martha Stewart. Men det gav meirsmak. Dei er heilt utruleg enkel å bruke (guttungen på 9 fekk perfekt resultat ved første forsøk), og dei er kjempefine. 
Arket er Maja Design (Kaffetåren den beste er)
Eine tekst-stempelet er Kreativ Hobby sitt, Det andre er eg meir usikker. på 

Eg vil vere med i desse utfrodringane med dette kortet
Kreativ Hobby : Tekst som hovedmotiv.
Anonyme Scrappere : Utfordring 40




Klem Anita

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Likte detaljen(servietten og blomsten) ved det runde tekststempelet og tagen!
    Takk for at du deltar inne hos AS!
    Merete

    SvarSlett
  2. Kjempe lekkert, digg den inni..
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  3. Kanonastilig kort...:)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby. Lykke til!
    klem
    Angella

    SvarSlett
  4. Lekkert, lekkert, lekkert!
    Så fint at du vil delta på Kreativ Hobby sin utfordring!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  5. Virkelig flott laget og lekre farger! Akkurat sånne farger jeg liker!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Hobby!

    SvarSlett