fredag 10. februar 2012

Anonyme Scrappere Timeglass 2

Då er utfordring nr. 2 av timeglasset i gang. I tillegg til tema Kjærlighet / Valentine, skal kortet denne gongen vere "alt anna en" firkanta. 
Eg har ikkje prøvd meg på andre en firkanta kort, så dette var verkeleg ei utfodring for meg. 
Eg opna permen med diser, rota i restekassa og fant eit fint lilla ark, og ein bonde dise. Og dette nydelige stempelet.  Resten av kortet "bygde eg rundt det"
Eg fekk nokre flotte charms i posten i dag, som var kjøpt hos "hobbyogbarn" på Qxl.  og har brukt eit par av dei her. 
I tilfelle det skulle vere tvil.. Her er det snakk om syskjenkjærleik.  Storesyster som les til lillesyster/lillebror gjer eit mors hjerte ganske så overfylt... 
Eg har ikkje slite så mykje på  lenge med å få fargane riktige på nettet. Kortet har omtrent dei lillafargane som er på fyrste bilete, men blomane vart alt for gule. Dei skulle vore Vanilje og lys rosa.. men men.. 
Konkurransen eg er med i finn du her: Annonyme Scrappere









Klem anita



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar