fredag 18. november 2011

Då er eg i gang.  Å lage blogg var ikkje heilt enkelt. men det kjem vel litt etter kvart.
Målet var jo å få vise fram noko av det eg har laga. Så her kjem ein del bilete:


Eg likar godt å lage kort til små og strore prinser og prinsesser.
Men fann ut at det no var på tide å utfordre meg sjølv litt.
Alle stempela er digitale, og farelagt med Promakers, mitt favorittleiketøy

Eg er spesielt glad i stempla fra KennyK som har mykje utfordrande og  rocka stempel.




Tilbehøret er kjøpt på bokuben i førde, Dette var eit gratistempel eg fann på ein nettstad, men med min hukomelse så manglar eg den adressa.

Å fargelegge i duse fargar er ein fryd med promakers, og denne dama er berre heilsjønn. 

Då brodern såg dette, tenkte han umiddelbart på ein bergensar med navnet Andre, uansett supert stempel.  

En vert aldri for gammel til å drømme nye drømmer.

1 kommentar: