onsdag 12. oktober 2016

Herrekort

Eg må inrømme at disse toppersane frå Dixi Craft verkeleg er blandt mine "kjekt å ha" ting for øyeblikket.

Desse bilane syntes eg fyrst var litt vanskelege å bruke, men etter at eg prøvde å få dei til å skille seg litt ut frå papiret, vart det mykje enklare.  Teksten er skrive ut på pc. Disane som er er brukt er Tim Holts og Joy craft. Blomar hovedsakleg frå WOC

Det er farsdag snart, og derfor på tide med eit par herrekort. Dette vil du finne saman med andre fine kort i korga på Bokuben. (med mindre det er seld, i så fall få du gje eit lite pip, så skal eg lage eit anna til deg.)



Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Stilig herrekort.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott herrekort! In i tida..har laga et par sjøl i det siste med toppers fra NortStarStamps. Klem ;)

    SvarSlett